Flåsarn- -

Något jätteintressant!

Okej, jag har 10 minuter på mig innan Jersey Shore 4 börjar på MTV, så jag tänkte förgylla eran tillvaro med ett jätte intressant inlägg om mitt jätte intressanta liv.

Jag har börjar jobba igen, är skitnöjd med arbetsplatsen, arbetskamraterna och min "tjänst". Jag trivs som fisken i vattnet och jag vill aldrig behöva lämna stället.
Men jag vet att detta kommer att ta slut, vet inte när bara..
Veckan som kommer nu så ska jag jobba i alla fall.

Maya har börjat på gymnastik och hon hade sin 3:e "lektion" idag, hon är superduktig och hon älskar gymnastiken men hon behöver verkligen öva på att göra kullerbyttor, hon behöver också lära sig att det kanske inte går så bra att göra kullerbyttor i uppförsbacke.
För övrigt så är hon ett riktigt energiknippe som verkligen kan suga musten ur mig nu för tiden.. hujeda mig. Och alla säger att det bara kommer att bli värre... JAG VÄGRAR TRO PÅ DOM!

Det är mindre än 1 månad kvar tills Andreas och Maya fyller år, jag har nästan dödsångest inför kalaset för Maya har ställt riktigt jobbiga krav på hur det ska vara:

"-Jag ska ha en Hello Kitty tårta och pappa ska ha en fisktårta, den ska se ut som en fisk och smaka fisk."

Dröm och glöm säger jag bara.
Vill Ante ha en fisktårta så får han fix(sk)a den själv.. och förmodligen äta den själv också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0