Flåsarn- -

Kommer nog aldrig bli en paparazzi av mig.

Okej, det är inte lätt att försöka filma något aptidigt på morgonen, videoklippet jag lyckades få bestod mest av mina snarkningar, så det är ingenting att ha.
Måste ha stängt av kameran när Maya kom in och började gorma.

Bättre lycka i morgon kanske?

Jag är svintrött idag, kanske för att kl 2 i natt så var jag ute och lekte spion med grannen... vi hörde en hög jävla smäll och hon såg någon kille som sprang + en bil, så vi blev tvugna att gå ut.
Tack och lov var det lugnt på området.

Funderar på att ta en härlig morgondusch faktiskt... för övrigt så har ví inte så mycket planer för dagen, vi ska förmodligen ut på en liten utflykt idag igen men idag ska vi ta med oss mackor och varmchoklad och gå till något annat ställe än badplatsen.

Note to self; Klä dig varmt Lina. Det är inte skönt när fingrarna blir stelfrusna och när rumpan fryser fast när du sitter ned.

Kommentarer
Postat av: anne

yeah, här var det uppdaterat ordentligt!!

2012-01-07 @ 20:41:30
http://annemariax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0