Flåsarn- -

LEDIGHETENS TID ÄR HÄR!

Nu är det äntligen Fredag!!
Idag har jag varit så sjukt trött att till och med de jag jobbar med sa att mina ögon åkte runt och runt i cirklar.
Har varit en hektisk dag med många barn och dåligt med personal, men det fungerade ändå som tur är.

Maya är lika nöjd som jag över att det är helg och ligger just nu helt utslagen i soffan och kikar på Bamse. Har varit en hård vecka för henne också med tidiga morgnar och sena eftermiddag på dagis.

Ante, han jobbar på han.. och har precis åkt iväg för att köra ett 12-timmars pass på Sandvik.
Så honom blir vi själv ikväll och i natt.

Snart ska jag och Maya bege oss ut i snöstormen, Maya vill gå och köpa en klubba som hon kan ha när hon ska kika på Häxan Surtant.

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: ida

häxan surtant är bäst :) hur går det med röktat fröken? ;)

2012-01-18 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0