Flåsarn- -

Samma rutiner varje förmiddag..

Den senaste timmen har jag roat mig med att städa.. som vanligt varje förmiddag.
Jag kan inte koppla av om det är en massa saker framme.
Men jag lyckas aldrig storstäda riktigt, ni vet - damma i varje hörn, skura varje vrå osv.

Jag är nöjd som det är just nu i alla fall och det är väl huvudsaken, ser ju inte förjävligt ut precis.


Ingen lillebror ska komma för mamma var hemma, men nu har jag en lillasyster här som sitter och leker med Maya och  håller på med playdohlera i köket.

Idag blir det nog bara såna där tråkiga inlägg om vad jag gör, har gjort och ska göra.. men det får ni stå ut med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0