Flåsarn- -

Får man äta lördagsgodis på en Fredag?

Klev upp 4 i morse, gjorde mig själv i ordning, väckte Ante 4.30. Kl 6 väckte jag Maya och innan jag visste ordet av så hade jag lämnat henne på dagis.
Jobbat hela dagen, en kanondag har det varit.

Nu på kvällen så har vi unnat oss en del gott. Lillebror Adam kom hem hit och var hungrig så jag tog med mig båda barnen till pizzerian och så åt vi där.
Nu sitter jag och Maya i soffan och kikar på Smurfarna medans hon äter Lördagsgodis.. fast idag har jag döpt om det till Fredagsgodis. Det får man va?

Pappan i familjen är i Bergby och har en spelning med sina vänner, jag hoppas verkligen att det går bra för dom ikväll och att han är nöjd när allt är över. Dessvärre så kommer han inte hem i natt, han åker hem till sin mamma och sover för att sedan dra till jobbet 5 i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0