Flåsarn- -

Jag är tillbaka igen... försöker i alla fall.

Nu är det dags igen.. ja, alltså med att försöka blogga på daglig basis, men jag lovar inget än.
Har i alla fall köpt en egen dator idag (slipper slåss om den stationära med barn och karl) så det är ju en stor sporre till att köra på som jag gjorde förut.

Jag jobbar och sliter varje vardag mellan 7.45-16.00 och är helt slut när jag kommer hem, för det mesta.

Resan till Cypern blev av, den 4:e Maj så åkte vi och jösses vilken härlig vecka vi hade tillsammans.
Sol,bad, god mat och fantastiska drinkar. Oss gick det ingen nöd på där borta.


Utsikten från balkongen!


På en restaurang vid stranden, den första riktiga dagen där.



Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att du är tillbaka....jag har saknat dig =)

Kul att er resa blev så lyckad <3

Kram

2012-05-23 @ 21:48:41
http://noteratavnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0