Flåsarn- -

Jag klarade det!!!!

I morse cyklade jag till jobbet som sagt, 38 minuter tog det för mig att cykla mellan Forsbacka-Valbo i lugn takt. Riktigt skönt och uppfriskande.  Är helt övertygad om att det är därför som jag har varit någorlunda pigg hela dagen.
Hemvägen var jobbigare än dit vägen och då tänker jag främst på en backe som är döden för en astmatiker.
Först tänkte jag kliva av cykeln och gå upp för backen, men ångrade mig, andades djupt och lyckades i en riktigt sakta fart cykla upp för hela.
Men jävlar vad astman kändes.

Känner mig stolt över mig själv, ca 18 km har man cyklat idag och det tycker jag att jag har all rätt att vara stolt över.

Blir väl en cykeltur i morgon också om vädret är OK.  Men, jag ska banne mig finna en annan väg att cykla hem så att jag slipper astmatikernas självmordsbacke.


Kommentarer
Postat av: Ida - Nagelteknolog

måste införskaffa en cykel jag också.. börjar bli bra drygt att gå lr åka buss :-/

2012-05-30 @ 00:09:55
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0