Flåsarn- -

Dag 12, med fokus på att må bra.

Go kväll! 
Dag 12 har snart gått mot sitt slut och jag sitter här i soffan och kikar på farmen och taggar för kvällens cykeltur (tur man kan göra det i vardagsrummet). 

Helgen har gått superbra och jag har inte gjort något snedsteg vad gäller kost eller motion. 
Varje dag denna vecka har jag varit ut på promenader oavsett mående, väder och tid på dygnet. 
Har inte haft någon vilodag och känner att jag inte har haft något behov av det. Men imorgon tar jag en vila från promenaden och istället köra på med olika saker hemma, t.ex cykel. 

Ante och jag var och shoppade 3kgs hantlar och en massa celsius idag,  kanon att ha hemma! 



Ha det fint gott folk!  
Vill man så kan man! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0