Flåsarn- -

Dag 14, med fokus på att må bättre!

2 veckor har nu gått sedan jag tog beslutet att ändra livsstil.  Jag är så förvånad över hur naturligt denna ändring har känts. Inget sötsug överhuvudtaget, inte sugen på någon skräpmat eller halvfabrikat.
Känns så jävla bra lär jag säga!
Och bara det att man rör på sig mycket mer gör ju att man blir piggare och gladare. Jag vaknar på morgonen utan problem och kliver upp utan ett dåligt morgonhumör.
 
Visst, det finns iaf en sak till jag bör ändra på, men dit har jag inte kommit än riktigt. Rökningen.
Ja, jag röker fortfarande. Fy skäms Lina! Nä men allvarligt, det får ta den tid det tar. Tids nog så säger nog hjärnan ifrån och jag gör mig av med ciggen.
 
 
Nu ska jag kika på Biggest Loser och sedan käka lunch. Senare idag blir det ett pass på cykeln,hopprep och hantlar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Prova att gå över till vaporizer först. Superbra är dom!!

Svar: Japp hade tänkt det. tips på någon bra sida att beställa ifrån?
Lina Forslund

2015-03-24 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0