Flåsarn- -

7/4 Måndag

Klev upp ganska sent idag.. runt kl 10 någon gång.

Min kusin Malin ringde o frågade om hon och hennes son skulle kika förbi idag..
så dom kom runt kl 13(?) skulle jag tro..
Teddy har blivit så stor :-)
Vi snackade endel o kikade på kort från när vi var små.
Maya o Teddy gillade varandra..dom skrattade o busade :D

Vi tog en biltur ut till Sandviken och Lidl för att handla lite.. och det var ju bra.. har ju typ inte haft nåt här hemma.

Var kul att få träffa dom :D


Maya är väldigt gnällig nu på kvällen.. hon är inte riktigt pigg.. tror hon börjar få feber o så. :(

Och katten har fortfarande inte kommit hem.. :(

Jag o Maya 5/4           Teddy

Kommentarer
Postat av: Ida

Heh..maya är faktist jätte lik Adam på kortet tycker jag :)

2008-04-07 @ 20:58:09
http://ihuvudetpaida.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja hon har sina stunder då hon är lik både Adam o Isa.

2008-04-08 @ 00:03:47
Postat av: Ida

Du..dom kanske är släkt? :p
Vilken snilleblixt jag fick *höhö*

2008-04-08 @ 20:02:09
http://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0