Flåsarn- -

*Har ni druckit glögg någon gång?*

Iaf så har jag lyckats fixa mormors dator :)


Idag så har vi rännt runt mkt.. först till valbo och sen till stan..
I Valbo så handlade vi lite klorin o annat kul, och ett par skor till Maysan för 30:-
I stan så träffade vi Krister och Anders, vi gick runt lite på stan.. var och pumpade vagnen på Babyproffsen oxå, så nu känns vagnen som ny igen.

Imorgon så börjar cityfesten, det ska bli kul.. ska in en stund på dagen med Ante,Maya och Sussi för att kika lite..
Men på torsdag, ja då jävlar.. då ska jag & Ante kika på The Kristet Utseende :)
På lördag så är det släktträff o sen utgång..

JAG SKA BLI FRÄLST!
fattas bara en toaborste...


Fan, jag är glad över cityfesten... det måste ju betyda att jag inte är en dag äldre än 15??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0