Flåsarn- -

En dag i bilder?

Maya somnade om igen.. halv 7 blev det tyst inne hos henne..och hon sover fortfarande, halv 10 är klockan nu liksom.

Ante har åkt och jobbat i Sätra, slutar kl 14 idag... skönt för honom att komma hem tidigt.

Stod i duschen nyss och tänkte så det knakade... jag tycker att min blogg är alldeles för ointressant för att ens förtjäna att ha mellan 30-50 läsare/dag..
så... någon dag så tänker jag ha En-Dag-I-Bilder dag...alltså, att från att jag vaknar tills att jag går och lägger mig så ska ni få följa med en hel dag, och allt  får ni se i bilder.
Självklart så lägger jag upp bilderna dagen efter.

Vad tycker ni om det?
Vilken dag ska jag ta?


Föressten,jag har ju glömt (läs inte orkat) skriva om helgen som har varit...
Fredagen vet ni ju.. då käkade vi ju lax m.m..

Lördagen så åkte vi till Sandviken och handlade lite grejer, däribland en pulka till Maya som hon ska få i julklapp.
Sen for vi hem till Ingelas karl, där fikade vi och snacka en massa... Maya fick även visa upp hur duktig hon är på att gå :)

Igår,Söndag så sov vi länge hela familjen... sen blev det stress, min syster skulle komma med pengar för pappas julklapp, så då snabbade jag mig att plocka undan lite saker.... sen sa mamma och isabell att dom skulle komma.. då blev det dags för att skura golv...
När vi satt och fikade med mamma och Isa så blev jag förbannad, jag blev 14 igen kan man säga...
Men hur fan orkar man klaga så jävla mycket?!
Jag sa iallafall i från och jag tror att hon förstod att jag inte är förståndshandikappad.
Vi kom överens iaf att vi ska ha julaftonsmorgon här... så mamma och mormor tar med sig lite grejer och jag och Ante står för skinkan,gröten och lite fler saker..
Sen på eftermiddagen så går vi nog hem till pappa och jular där.. om vi får? om dom orkar?
NI VILL VÄL HA LITE JULKLAPPAR OCKSÅ?
ja, jag tänkte väl det....


På kvällen så var jag så fruktansvärt jävla trött att jag inte orkade med ett skit... kikade lite på tv, Erik och Mackan då såklart.. ville gå och lägga mig redan kl 21... men så blev det inte.


Ikväll då hörrni, så är det INGEN idé att ni kommer hit, eller ringer kl 18.30... för då kollar jag på Unga Mödrar.



Just ja, vi ska nog köpa en till bil...
eftersom att vi inte har råd att punga ut flera tusen just nu för att byta ut hela avgassystemet så ska vi köpa Ingelas gamla SAAB (ja jag vet Ida, saab är skit), men det är ju bättre än ingenting.
Den står ju ändå bara där i Bergby avställd.. så vi ska ställa av Opeln och ställa på SAABen...

Skriver mer senare förmodligen för nu ska jag klä på mig och slänga på mig ett ansikte för att sedan när Maya har vaknat ta en tur till Konsum, kanske tar ett litet varv runt Forsbacka oxå?



"Vansinne är ärftligt. Du kan få det av dina barn"

Kommentarer
Postat av: Ida

Var ju en massa fel på den saaben jue..har hon fått dom fixade?

2008-12-08 @ 11:26:52
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0