Flåsarn- -

Jag vill att min 2 månaders bebis ska bli självständig!

Aja, inte mig det handlar om.. min dotter är snart 15 månader och jag har mer vett i skallen än vad DENNA tjej verkar ha.


"vår son är 2 månader,vet inte vad vi ska göra, det har nästan varit så här sen han föddes, han är mätt, torr och trött, men ändå så ligger han och skricker, vad ska man göra?
Han blir så ledsen om han måste ligga själv och jag vill att han ska bli självständig..."

Ja men whattahell liksom, låt ungen leva sitt eget liv... låt han jaga maten  och klä på sig själv, han är ju 2 månader, då ska man vara självständig och kunna allt!

Vad jag tror, så är det så att denna lilla pojke behöver närhet.. närhet av mamma och pappa, men som han tyvärr inte verkar få med tanke på att dom tror att dom skämmer bort honom genom att ta upp honom så fort han gråter.
MAN KAN INTE SKÄMMA BORT EN LITEN BEBIS!
Ta upp pojken för fan!
Kan han inte somna så låt honom ligga på eran mage i soffan, vyssja och bär!
Barn mår ju bäst av föräldrarnas närhet!

Dumheter att vilja att ens 2månaders bebisk ska vara självständig!
Folk på Familjeliv.se slutar aldrig att förvåna mig..


Lägger upp en bild på min dotter när hon var ca 2 månader så att ni som läser ska få ett humm om hur små dom är i den åldern..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu, vad ska man säga. En del folk fattar inte vad det innebär. Stackars barn om han inte får någon närhet av sin mamma/pappa. Det är ju skit mysigt att ha sitt barn i famnen och mysa i soffan ju. / Emma ( Tuvaliees mamma )

2008-12-29 @ 20:32:30
Postat av: Ida

jah, man slutar då aldrig förvånas av vissa människor..

2008-12-29 @ 21:06:10
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0