Flåsarn- -

Jag vill jag vill jag vill!

Är så trött på alla fula tapeter här hemma..
Vill tapetsera om överallt faktiskt.

Vill ha brunt och mysigt i sovrummet..
Grått och härligt i vardagsrummet..
Beige i köket och grått i en lite mörkare nyans i hallen..
Mayas rum ska vara rosa (såklart)

Om man skulle ta tag i att fixa det någon gång då kanske?
I sommar?

Måste hitta nån som är duktig på att tapetsera först..
har ju en farbror som håller på med sånt.. men han tycker att det är så tråkigt...
hmm.. jaja..
är det någon som känner någon som INTE har tummen mitt i handen så skriv här!

Kommentarer
Postat av: Ida

Måla?

2008-12-28 @ 01:19:16
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ida

gör man det ordentligt med maskeringstejp, täckpapp o allt sånt där så blire ju bra.. sen äre ju bara att måla över om lill-monstret bestämmer sig för att måla ett mästerverk på¨väggen lr nå sånt :p

2008-12-28 @ 01:58:24
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0