Flåsarn- -

Promenad,snö och attacker av sömn!

Var ute på parkeringen med Maya och väntade på Sussi runt kl 10.30 idag.. vi skulle ju ut och gå.. men som vanligt så är det skitväder så fort vi ska göra det..
så vi tog bara en snabb runda för att sedan gå hem och käka..

Sen satt vi och läste lite bloggar och som vanligt letade vi efter stavfel m.m i t.ex DENNA blogg som en avlägsen "släkting" skriver..
Många skratt fick vi iaf :)

Sen så satte vi oss framför tvn... och John Blund hade tydligen bestämt sig för att jag skulle sova.. men jag försökte kämpa emot, vilket resulterade i att varje gång som jag råkade nicka till vaknade jag av att jag lät konstigt..
men men.. skrattade gott åt det oxå :)

Maya har sovit länge nu.. sen kl 13 typ..hoppas att hon inte blir sjuk igen!
Oj.. nu börjar hon låta.. hostar.. hmm...

Aja.. ska väl ta hand om henne nu och ge henne en frukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0