Flåsarn- -

Tack för den passningen!

Klockan 3 i natt så drog jag mig mot sängen och slöt mina ögon...
sömnen varade i ca 3 timmar.. för kl 6, då var Maya super duper ledsen.
Var bara för mig att kliva upp och fixa välling då... och jag trodde att hon skulle somna om.. men nej nej...klart att hon inte gjorde det... så jag tog in henne till våran säng..där började dom största problemen..
hon skulle stå,gå,riva,kliva och skrika... jag låtsades som ingenting och försökte lägga henne ner hela tiden utan att säga ett ord.. och när hon äntligen hade lagt sig och kommit någorlunda till ro så slöt jag mina ögon.. för att hastigt vakna upp av en skallning på näsbenet!
Då fick jag nog.. "Tack för den du din jävel!" sa jag åt henne...gissa vem som skrattade? Maya såklart.

Efter många om och men så klev jag upp ur sängen med henne i famnen.. lade henne i sin säng och fortsatte bråket där typ... skönt nog så somnade hon.
Hon sover fortfarande.

Jag ska ta och hoppa in i duschen snart.. ska ju ut och gå med Sussi om ca 1-1½ timme och sedan bjuda henne på lunch här hemma.. hmm.. undrar vad jag ska göra??


Ska kanske tillägga för er som läser att Maya brukar ALDRIG vakna så tidigt som hon gjorde nu och om hon gör det så somnar hon alltid om.
Hade jag inte märkt att hon var trött så hade jag självklart låtit henne vara uppe..
men nu känner jag Maya bättre än någon och jag vet att hon var super trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0