Flåsarn- -

Tävling a´la 2009!

Jag och Ida ska upprätta en liten tävling mot varandra med start V.1!

Tävlingen kommer bestå av kilon och centrimetrar.. vem som kan förlora mest av de båda :)
Kommer bli askul och jobbigt, men SO FUCKING WORTH IT!

Jag kommer sluka alla GÅ-NER-I-VIKT-TIPS med hull och hår!
Jag kommer klara detta!
Jag kommer klara detta!

Jag förbannar mig själv om jag INTE klarar detta!


Men liksom,kolla på denna kvinna.. är hon inte förjävla vacker?!









Och nej, jag är inte homo eller bisexuell.. man kan väl för sjutton tycka att en kvinna är vacker endå?




Kommentarer
Postat av: Ida

jah, nu jävlar Lina.. Nu ska alal cm få sig en omgång.. att vi inte kom på det här tidigare liksom :p

2008-12-28 @ 02:07:25
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kikar tebax :p

Vilken fin Blogg och jag reagerade direkt på Gynning bilden! Hon har blivit min store förebild, hon är såååå snygg och sååå bra tycker jag! =)



Ett stort lycka till med kilona :) Vet hur det känns i början, själv har jag bantat bort 42 kilo av min vikt och varit stor som ett hus, men efter jag födde min första dotter bestämde jag mig.. Så här får jag inte se ut.. och så bar det av nedåt.. =)

2008-12-28 @ 09:30:12
http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0