Flåsarn- -

Uppe med tuppen...

God Morgon!

Ja, här är man uppe tidigt..


Gick och lade mig kl 22.15 igår kväll.. somnade inte förren strax efter 23.. fan va skönt det var att gå och lägga sig i skaplig tid egentligen..
Men oj vad jag har drömt i natt, allt från Lili & Susie till skottlossning har det varit... sömnen har varit orolig och jag har vaknat rätt ofta, men ändå lyckats somna om.

Halv 6 nu på morgonen så vaknade Maya... jag trodde att hon skulle somna om efter en flaska välling.. men icke...
så nu är ju jag oxå vaken..
Ganska så skönt ändå lär jag säga...
virade in mig i mitt täcke och satte mig på balkongen och rökte nyss, det var ganska mysigt... fattades bara 1 kopp varm té... men man kan ju inte få allt här i världen.

Och nu sitter jag här.. fortfarande med täcket runt mig och med ögonlock tyngre än ett flygplan.

Maya är i sin säng, kanske somnar hon om.. isåfall ska jag ta tillfället i akt och duscha, det är liksom ingen idé att gå och lägga sig igen.. får ta en stödvila på förmiddagen istället.

Aja.. nu ska jag väl göra lite nytta här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0