Flåsarn- -

Vem ska åka ut ur Idol? m.m...

Men god morgon!

Imorse så klev jag upp med Ante, kl 7. 30... Maya vaknade oxå då.
Ganska så skönt att kliva upp tidigt endå... men jag tror faktiskt att jag kommer att sova 1 timme när Maya ska sova.

Sysslorna jag hade att göra i natt gick bra och snabbt, så jag kom i säng kl 3, efter att ha sett på Dharma & Greg.

Jag verkligen gillar den serien, sånt klockrent par..   hippie möter kostymnisse liksom..

Aja, nu ska jag försöka vara lite effektiv här hemma.

Hörs väl med säkerthet sen..


BTW, vem ska åka ur Idol ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja julbord är härligt...men man äter för mycket =)

2008-12-05 @ 13:52:53
http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Ida

nån av pöjkarna ska ut.. gillar alla tre, men bara därför att så ska alice va kvar :p

2008-12-05 @ 17:04:50
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0