Flåsarn- -

13/2 Onsdag

Åh vad bra, nu har jag smittat mamma med den där konstiga magsjukan som jag har haft... :(


Iaf så vill jag bara säga till en viss persons vänner:

SLUTA SNOKA OM NI BARA SKA SNACKA SKIT SEN!
NI VERKAR FAN INTE FÖRSTÅ VAD NI FÖRSTÖR!                                          
ERAN VÄN ÄR INTE GUDS BÄSTA MAN!
OM NI BARA VISSTE VAD SOM SKER JUST NU SÅ
SKULLE NI NOG MÅ DÅLIGT ÖVER ATT HA ÅSTADKOMMIT DETTA!





Imorgon är det iaf alla hjärtansdag.. då ska Ante få en liten grej oså hoppas jag att vi kan hålla sams..
men det tror jag kommer gå bra :)

  Här är mina älsklingar, Ante nybliven pappa på 20-års dagen och Maya bara någon minut gammal.


ska lägga in min förlossningsberättelse snart oxå .)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0