Flåsarn- -

4/2 Måndag

Nu har jag käkat lunch (fj)ärtsoppa :) 
Maya ligger o sover i mammas säng..
Jag och Isabell ska göra chokladcrisp snart, är ett jäkla tjat om det hela tiden..
Sen när Maya har vaknat så ska vi ta en promenad till banken..

Och jag bara väntar på svar från gavlegårdarna.. tror jag ska ta o ringa dom idag..
har ju tackat Ja till lägenheten, nu vill vi ju se den.
Räknade ut vad vi ungefär kan få i bostadsbidrag när vi flyttar, ca 2000 kr ska det kunna bli..
o det är ju skit bra, nästan halva hyran betald där liksom :)

När jag kommer hem ikväll så ska jag sätta mig ner med dagisansökan åt Maya..
skriva i när hon helst ska börja och vart..
Lergöken blir mitt val, enda dagiset i Forsbacka.
Där gick jag oxå när jag var liten, fint dagis... dom håller på o bygger om där nu oxå..
Har 2 syskon där nu, David o Lova heter dom :)  riktigt gulliga ungar.. (men dom kan vara hemska oxå)
Min farmor jobbar på dagiset oxå så det kommer bli skit bra det här..

Åhh vad jag längtar hem nu...

 Forsbacka herrgård!                                
  gammal bild på storgatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0