Flåsarn- -

*Absolut trött*

Usch vad jag är dålig på o skriva här nuförtiden..kanske beror på det fina vädret, eller så är jag bara så himla upptagen hela tiden..men jag tror mest att det beror på det första alternativet.

Är iaf skit trött just nu.. känner att allt bara hänger.. kan ju inte sova så bra om nätterna pga värmen..det är så äckligt att vara svettig typ hela tiden.

Ikväll så blir det nog kul.. då ska jag,Ida och Carro träffas och ha en liten tjejkväll hemma hos Carro, då blir det en massa singstar skulle jag kunna tippa på.


Var till BVC med Maya i Tisdags, stora tjejen väger 8.605g och är 70cm lång :)
så nu ligger hon på normal kurvan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0