Flåsarn- -

3/3 Måndag

Idag ska jag åka hem...bläää..känns inge kul alls.

Har hållt på o snackat med gavlegårdarna idag om lägenheten..
inflytt blir som det verkar 1:a April :-)    *längtar*

Ska bli så skönt att komma till något nytt o typ börja om från början.

Var o hälsade på min kusin o hennes lilla son Teddy igår med Maya o Isabell..
det var skoj, pojken har blivit så stor :-)
han skrattade o var glad.

Maya fick testa Teddys gåstol o hon tyckte det var jätte kul att sitta i den.. hon kunde tillochmed gå i den... fast baklänges :-P haha
Ska köpa en sån snart till henne oxå.

Har sökt lite jobb nu till sommaren å... får väl se om jag får något.
Isåfall så får ante vara hemma i sommar med Maya..
men om han får sommarjobb på sågen i Norrsundet så blir jag hemma..
Jaja,vi får väl se hur det blir då.

Shit, snart blir Maya 5 månader! tiden går så otroligt jäkla snabbt alltså.

Va liten Maya var här då :) kan inte vara mer än ca 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0