Flåsarn- -

36 timmar utan sömn..

Med tanke på att jag var uppe och städade till klockan 5 imorse och sedan fick ca 40 minuters sömn så tycker jag att jag har varit ganska så pigg idag.

Var hemma hos pappa runt kl 9 och passade deras hundar.. gick hur bra som helst.

När jag och Maya kom hem på eftermiddagen så tog vi det lite lugnt, sen så fick Maya sova i sin säng och jag råkade somna på soffan...
Vaknade kl 18 av en chock, fattade ingenting, visste inte om jag och Ante bodde ihop eller inte *asg*
Efter att jag hade rökt och samlat tankarna lite så föll poletten ner.

Nu har jag och Maya kikat på Idol, jag kan bara inte undvika att säga att Robin B är ju liksom hur het som helst :)

Paus nu.. vad ska jag göra? röka såklart.. sen kika runt lite på nätet

Såg mig själv i spegeln nyss.. fy fan vad ruskigt, tänk vad 36 timmar utan sömn jag kan göra mot en..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0