Flåsarn- -

Goddagens..

Igår kom svärmor hit.. vi snackade en massa skit och hon gick ut med Maya så att jag fick städa :)
Sen så bjöd jag henne på lunch som tack för hjälpen.

Var helvetiskt trött igår eftersom att jag inte hade sovit någonting alls på natten.. så igår kväll gick jag och lade mig innan 22.. men låg väl vaken i sängen till 23-23.30 iaf..
Runt 4 imorse så vaknade Maya och vägrade somna om.. så jag lade henne i våran säng mellan oss.. men det funkade inte bättre.. tror jag brottades med att försöka få henne att sova i säkert 1 timme innan jag tröttnade och la henne i sitt rum igen..
Som tur var så somnade hon om där och sov till typ 10 imorse.

Nu håller vi på och gör oss iordning för vi ska till Köpis och där ska vi träffa mamma och Isabell..
Isabell och jag ska käka någonstans,blir nog IKEA.
Ska oxå leta efter något nytt att ha på mig imorgon när jag ska på "RödingRock" och kika på Ante när han har spelning som följs utav Mimikry och 2 andra lokala band.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det är bara Ante som ska spela :D ?

2008-11-21 @ 12:39:47
http://jimpanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0