Flåsarn- -

Slit & släp

Klev upp tidigt imorse.. gjorde oss iordning och åkte till Köpis för att handla.
Köpte en massa grejer till bakningen, blev över 600 kr.. jisses vad dyrt det blir när man ska ha kalas.
Presenter till Maya köpte vi oxå.. inte så många,men hon kommer ju få saker utav andra oxå :)

Ante drog iväg till jobbet nyss så nu är jag ensam, håller på och tvättar.. snart ska jag röjja lite i sovrummet och bära ut den fula möbeln som står där inne för att sedan bära in datorn dit.

Just ja, när vi var på väg in till IKEA så träffade vi på våran tatuerare Jimmy, han var där med sin son och en kompis..
vi snackade lite om tatueringar och konserter.. så sa jag till honom att jag vill fylla i lite färg i ena rosetten som jag har på armen, och han höll med.. sen så sa jag vad jag vill göra för tatuering nästa gång..
Så vi ska väl boka tid snart och gadda oss lite till :)


Mamma kanske kommer förbi ikväll oxå :)

Kommentarer
Postat av: ewa

läste det du skrev på emmas blogg, om att "påkalla sig dålig energi" vad menas med det? jag tror att jag "störs" av andevärlden, någon har sagt till mig att jag "har det i mig2 men är rädd för att öppna mig och ta det till mig...men jag störs lixom känner att det i bland blir snurrigt och iriterar i huvudet....har varit på väg att blivit utbränd oxå ...är alltid orolig och svårt att slapna av i huvudet med tankar som kommer in...är det så du menar? tror du att jag inte få vara i fred? att nånon/några försöker hela tiden pocka på mig från andvärlden? Detta började då jag själv blev intresserad och gick på seanser mm.

kanske låter det snurrigt men förstår du vad jag menar?

2008-10-07 @ 14:14:52
Postat av: Ida

Åååh..jag vill också tatuera mig snart igen!! Jyrgen måste ju gadda sig han å =)

2008-10-07 @ 14:34:38
http://hhtp://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0