Flåsarn- -

Svar på era frågor.

Svar på era frågor kommer här! 1 hel timme försenat!

 

1.Ellen: hmm..har du någon gång ogillat mej?

Svar: Nej jag har aldrig ogillat dig som person, däremot har jag haft kanske varit emot lite saker du gjort under våran gymnasietid. Men du vet om allt eftersom att jag inte var tyst om det.

I like you :)

2.Ida: Vad kom först..Hönan lr ägget?

Svar: Jadu Ida, du ska få ett helt eget inlägg med svaret ikväll.

3.Sara:  Är du medlem på fl? 'funderar' :D

Svar: Japp det är jag, Lina86 heter jag där, du och jag har snackat endel på forumet.

4.Frida: Om du blev tvungen att välja mellan...
Att under en veckas tid bara äta vatten och majs.
Eller
Att under en vecka till varje måltid dricka 3 glas vin...

Svar: Jag skulle välja det senare alternativet med 3 glasvin till varje måltid, Vin är gott :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, det stod ju fråga vad ni vill! O jag vill veta vad som kom först :p

2008-10-01 @ 16:07:21
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Andie

Roligt med en frågestund. Tyvärr var jag flera inlägg för sent. Måste tillägga att jag diggar Hello Kitty!

2008-10-01 @ 17:38:14
http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0