Flåsarn- -

I DONT GIVE A FUCK ABOUT YOUR "MODEBLOGG"!

Okej, nu är det sagt!
Jag hatar modebloggar, jag hatar hatar hatar dom!
Överallt när man vill läsa en blogg så stöter man på dom där jävlarna som skriver om "dagens outfit", tex..

Dagens outfit:
*Leggings - Gina tricot 99:-
*Tunika -MQ 499:-
*Stövlar - Nilson 800:-

Ja men det är ju så jävla intressant!

Kan ju förstå om vissa tycker om sånna bloggar.. men jag hatar dom verkligen!

Nä fram med lite mer bloggar om psykiska störningar, tatueringar och musik TACK!


!OVER AND OUT!



Bilden är tagen -06

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ahh! En till som tycker som jag!

2008-09-17 @ 10:51:15
http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0