Flåsarn- -

Idag är ingen bra dag..

För det första.. jag känner mig bortglömd här hemma..
Ante har egentligen ledig vecka från Sandvik nu.. och vet ni vad han gör?
Jo han ringer till vikarieförmedlingen och säger till dom att han kan jobba i veckan!
Va fan... jag då?!
Och ikväll så ska han förmodligen köra bilen ut till Bergby för att greja lite med den..
Så då får jag inte träffa honom heller..
När han väl är hemma så sitter han vid datorn och jag i soffan eller så leker jag med Maya..
Det är så tråkigt..
Det känns som att vi nästan håller på att glida ifrån varandra.. och det vill jag absolut inte.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta och skulle göra vadsom helst för att få saker och ting att fungera som det ska.


För det andra.. så lär jag städa idag.. Det har varit ett bombnedslag här..ser förjävligt ut..

För det tredje...
så måste jag försöka borsta ut mitt hår idag.. fy fan va ont det kommer att göra..


Kommentarer
Postat av: Ida

tråkigt =(

Men vad äre för fel på bilen nu då?

2008-09-01 @ 12:12:02
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0