Flåsarn- -

Checklista

*Diskat -CHECK!
*Tvättat- HÅLLER PÅ!
*Plockat undan
*Dammsugit
*Torka golv
*Bäddat rent


Nä nu ska jag hänga upp tvätt och kasta i en ny maskin och så ska jag kasta ut kuddar och täcken på balkongen för lite vädring.. sen blir det till att plocka undan..
Men som ni ser så har jag miljoner saker att göra och jag tvivlar på att jag hinner göra allt tills Ante och Maya har kommit hem.. och när dom väl är hemma så blir det ju ett avbrott med matlagning och lek med barn och någonstans därimellan så ska jag hinna med Unga Mödrar kl 18.30 och ett eventuellt besök av Sussi.

Looks like Lina´s got something to do all night long..men det gör ingenting, kul att hålla sig sysselsatt... men det hade ju kunnat få vara med liiiiite roligare grejer.. Man kanske borde ta och locka hit lillasyster Miranda, hon gillar ju att städa ;)


Uppdatering kl 15.18:
*Diskat -CHEK!
*Tvättat- HÅLLER PÅ!
*Plockat undan-JORÅ DET MESTA.
*Dammsugit
*Torka golv
*Bäddat rent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0