Flåsarn- -

fel på Maya?

Alltså, vad är felet på Maya idag?!

Man blir ju orolig för henne..

Natten till idag så sov hon utan att vakna mellan 20.30-09.30, jätte bra tycker jag....
På förmiddagen idag så gick vi hem till pappa och hälsade på, Maya var jätte trött... runt kl 14.30 var vi hemma igen om jag minns rätt, så fort vi kom innanför dörren så satte det igång..
MEGA DAMP hos fröken Maya... hon skrek, slängde sig på golvet, slogs och var allmänt svinig..
Jag fick ta henne i famnen och ge henne lite välling.. så somnade hon.. jag lade henne i sängen runt kl 15.. sen sov hon som en stock  i ca 1½ timme innan hon vaknade, jag tog upp henne och hoppades på att hon skulle vara glad.. men icke...
förjävlig var hon... hysterisk.. så ja.. hon fick välling i mitt knä igen.. och somnade om.. sen har hon sovit sedan dess.. ah, typ oavbrutet sedan kl 16-17 typ, har inte haft koll på tiden riktigt.

Vad är fel?

Vad har jag gjort fel?

Mår hon inge bra?

Är jag en dålig mamma?

Behöver hon denna sömn?

Många frågor snurrar i mitt huvud...

va fan, ungen vaknade inte ens när vi rensade klädkammarn som är vägg i vägg med hennes rum...


Men jag älskar henne och tror att hon behöver sova.. börjar också tro att hon är pollenallergisk precis som jag..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lina du måste sluta tycka så om dej själv!!! du är ingen dålig mamma för att din dotter sover mycke. Michelle hade samma period under förra sommaren.. hon kunde sova en hel dag o vara förjävlig.. de kan ha med pollen att göra, värmen att göra.. vad som helst.. men hon är nog inte allvarligt sjuk o du är INGEN dålig mamma. du är en fantastisk mamma som finns vid din dotters sida 24/7. En dålig mamma är en mamma som hellre festar varje helg o lämnar bort barnet till en okänd person, ellr hellre köpe droger o sprit istället för kläder, en som låter sitt barn krypa på ett golv som ser förjävligt ut o låter barnet gå med smutsiga kläder, skiter i att ge barnet mat osv.. o de gör INTE DU!!!! så du är en BRA MAMMA!!!! glöm aldrig de"!!!!!

2009-04-13 @ 12:05:26
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: anne

har du gått vidare i röstningen på mammablogg galan??

2009-04-14 @ 15:49:21
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: anne

är hon på g o bli sjuk? hur e det med er nu+

2009-04-14 @ 22:49:38
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0