Flåsarn- -

JAG VILL HA EN SOVMORGON!

Klockan är 6 nu, varför kan inte Maya sova länge på helgerna? hon är ju så duktig på att sova länge på vardagarna liksom.
Iaf så sitter hon nu i soffan med napp,snuttis och kollar på Drömmarnas Trädgård som går på Barnkanalen.

Vi gick och lade oss strax efter kl 22 igår, Maya hade precis vaknat så vi bestämde att hon skulle få sova med oss..så vi bäddade ner oss i sängen, Ante sjöng lite för Maya och hon fick en flaska välling..
När vi sedan släckte lampan och Maya hade somnat så lade jag mig på min sovplats...En saccosäck bredvid sängen.
Jag klarar inte av att sova med Maya mellan mig och Ante,hon vrider och vänder på sig hela tiden, helt plötsligt så får man en fot i ansiktet osv.. så jag bäddade åt mig själv på saccosäcken,somnade.. ja det gjorde jag ju..Men har kanske inte sovit så bra.

På tal om sömn och Maya i sängen....

Denna bild tog jag 15/4 kl 5.30 ca.
Visst är dom lika?




Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

haha humor :P

2009-04-18 @ 07:51:43
http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHA..Jah, går ju inte o mista sig på vem som är mayas pappa precis :p

2009-04-18 @ 10:09:38
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha extremt lik varann.. hehehehe..det går inte att ta miste på de inte

2009-04-18 @ 10:09:52
http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0