Flåsarn- -

Ska fan inte snåla på alkoholen detta år!



Sussi har varit här, åkte för ca 40 minuter sedan... vi snackade lite skit, hon höll mig sällskap på balkongen medans jag tog lite frisk luft (rökte..)..
Kul att se henne igen, för enda sedan hon blev kär så har hon typ inte visat sitt tryne här...

Jag ska strax göra mig iordning för att åka till Köpis, ska kika på lite kläder och skor.. måste ju handla lite nytt inför sista April då det FÖRHOPPNINGSVIS bär av mot Sala med Ida.
Där ska det då isåfall krökas utav bara fan... ska bli precis lika kul som förra året men jag hoppas att det blir finare väder..
Jag är lite förvånad över att Ida vill ha med mig dit i år igen.. jag är ju inte precis lugn som en filbunke på fyllan och villan.. eller ja.. det är jag ju inte annars heller.. men när jag har fått i mig några järn så kan NÄSTAN vad som helst hända..

Lär komma ihåg också att inte snåla på alkoholen.. det jag hade med mig förra året räckte inte så långt, så i år ska jag köpa mer.... Hur mycket får det plats i bilen Ida? haha..

Men men..
Ska ta och röka lite nu.. sen göra mig iordning..dra på mig ett ansikte liksom..




Kommentarer
Postat av: Ida

haha, går in många lådor med öl/cider/vin...lr vad faen du hade tänkt dricka =)



Fan, hoppas verkligen på att vi kommer få åka iväg!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-22 @ 19:03:39
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Kungen

SLUTA RÖKA OM DU ÄLSKAR DITT BARN!

2009-04-30 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0