Flåsarn- -

Action och runkmannen!

Nu är jag och Maya ensamma hemma, pappa Andreas har dragit in till stan för att käka middag med tanterna,nej förlåt.. kollegorna från jobbet.

Maya har nyss fått en macka (utan räksallad) och jag sitter här med lite saft och någon enstaka pepparkaka.

Blir väl en lugn kväll, minst sagt. Bor ju i en lugn håla också så atté... ja, det blir nog inte så mycket action ikväll tyvärr.
Det närmsta man kan komma action i denna håla är väl när man råkar infinna sig på Konsum när pundarna i porten bredvid snattar, mer än så är det typ inte.

Just nu hade man ju velat bo i Las Vegas eller något sådant coolt ställe, då hade man ju kunnat fixa lite "home delivery"pizza och en manlig strippa.
Men iofs, det ska ju finnas en s.k "runkman" här i Sverige som man kan hyra in på fester och sånt.
Ja ni vet, han runkar och man får se på.
Fast jag tror inte att jag har lust att betala för att se något sådant.

Föressten, i kväll är det både Ullared och Paradise Hotel på TV, det är soft.


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA, "Runkmannen"..honom ska jag försöka leta reda på så ska jag be honom ge dig en privatvisning :p

2009-12-08 @ 16:59:42
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0