Flåsarn- -

Bra att ha en morfar ibland!

Jag hade ett litet samtal med min älskade dotter igår kväll om julbordet vi är bjudna på nästa Söndag;

Jag: Maya, nästan Söndag ska vi äta god mat på värdshuset med pappas släkt.
Maya: Jaaa maaaat!
Jag: Men då måste man vara snäll och sitta tyst...
Maya: Jaa
Jag: Kan du vara snäll då? Annars så..
(blir snabbt avbruten av Maya)
Maya: ... annat moffa peee hetta Maya!!

Alltså, hon är så smart den där ungen..

Det hon sa där på slutet är alltså:
"Annars får morfar Per hämta Maya"




Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

Stackars morfar...

2009-12-07 @ 11:14:50
Postat av: linnsey

Naew, tur barnen vet vad som gäller ;)

2009-12-07 @ 11:29:34
http://linnsey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0