Flåsarn- -

Ekologiskt?

Mayas huvudsakliga föda när hon är hemma består av:

Makaroner,köttbullar och lingonsylt och mjölk.

Inget annat duger.

SJÄLVKLART så är allt köpt. Inget är hemmagjort. Inte ens sylten.
Fy på mig vilken dum mamma jag är.

Hur kan jag vara så dum som inte ens orkar göra köttbullar själv?
Eller ännu värre, makaroner!

Men det ska bli en ändring på det, I´ll promise you fucking moraltanter.

Hur ska ändringen gå till?
Jo..

1.Ante ska få göra mig på smällen = då får jag mjölk i tuttarna=kan pumpa ut= Maya får hemmagjord mjölk till maten.

2.Jag ska slakta grannarnas djur och göra köttbullar av köttet.

3.Köper en höna och en liten åker för att kunna göra pastan.

5.Vatten tar jag från storsjön.

6.Hyr en polsk bärplockare som får plocka lingon till sylten. Jag kommer inte ha tid att plocka lingon själv om jag ska göra allt de föregående.

Blir bra så va? då blir ni bra nöjda va?



Kommentarer
Postat av: Sågen

SV: Okej ja ska sluta skriva ɹǝu ɥɔo ddn hehe :D

2009-12-02 @ 12:37:29
http://fredrik.sågström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0