Flåsarn- -

Mors lilla lathund sa...




Åh hujeda mig vad jag håller på här hemma, ingen ro, ingen vila!


Eller jo, vila fick jag ju när vi var och käkade julbord, fan vad gott det var, fruktansvärt äckligt gott!
Och trevligt var det såklart att få träffa "släkten" (Antes släkt) igen, det är liksom inte ofta vi träffas allihopa så där.

Ante stackarn har ont i ryggen idag, han kan knappt röra sig, buhu.. fäller stora tårar för dig nu älskling.
(Fast egentligen så skrattar jag åt hur du ser ut när du rör på dig med din onda rygg).

Hur som helst, håller på och sliter som ett jon här hemma med ommöblering och grejer, har plockat isär tvmöbeln och det var inte det enklaste kan jag säga, det slutade med att jag fick göra en redig karatespark al´a  Karate-Kid för att få loss hyllorna från dom stora "sidoskåpen".

Kommer ta bilder när allt är klart, typ i mitten av veckan så får ni se hur det ser ut.. om jag vågar visa.
Är en hel del kvar att göra, blir trött bara jag tänker på det.

Just nu ligger det ca 200 DVDfilmer på vårat golv och jag är sååååå sugen på att slänga alla förutom Desperate Housewives boxarna och några andra boxar.
Men jag tror att Ante skulle göra slut då.


Vet ni?
Jag är så jävla kass. Så många gånger som jag har klagat på mitt hår, att det är tovigt osv.. jag verkar aldrig lära mig att borsta håret flera gånger per dag vilket mitt hår kräver.
Så idag har jag spenderat 30 minuter till att reda ut Sveriges största tovor, jag ljuger inte om jag säger att tovorna satt fast i hårbotten.
Jag blev så jävla less så att saxen åkte fram, så nu är mitt hår utborstat och ca 15 cm kortare.

I morgon så hoppas jag att jag och min lilla familj kan åka till Köpis (Valbo Köpcentrum för er som inte vet) och shoppa lite, jag måste ha nya tights och någon fin ny tunika som jag kan ha nästa lördag och kanske på julafton.
Och så måste vi köpa grejer på IKEA så att vi kan borra upp tvbänkens hyllor på en vägg, i vanliga fall så sitter dom ju fast i tvmöbeln.
Och så måste vi köpa lampor till hallen och till vardagsrummet.

Nä fy vilket tråkigt inlägg. Bäst att jag slutar nu innan ni gäspar ögonen ur er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0