Flåsarn- -

Stilla natt? Nej, skulle inte tro det va..


Fy helvete vilken natt det har varit, Maya vaknade vid klockan 1 och bestämde sig för att vara klarvaken då, suck liksom.
Sen så plingade det till i mobilen och jag fick ett tråkigt besked.
För att få annat att tänka på så, hör och häpna... skurade jag golvet lite och satte upp de förbannade gardinerna i vardagsrummet. Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde. Duktiga jag.

Strax efter klockan 2 så gick jag och Maya och lade oss, Maya beställde några låtar som jag skulle sjunga dvs. Emil och Pippi Långstrump.
Sen krånglade hon lite.... men det sista jag minns är att jag sjöng Mössens julafton, måste ha somnat mitt i låten eller något, för jag kan inte minnas att jag slutade sjunga den.

Jag trodde att jag skulle få en skaplig sovmorgon. Men Icke, lilla fröken Maya ställde sig och gallskrek strax innan klockan 8.
Fan vad skönt det hade varit om man hade förmågan att stänga av öronen, eller för den delen.. hennes röst.


Nu ska vi greja lite här hemma, det som inte blev gjort under natten, sen så blir det dusch för både henne och mig..
Vi ska på julbord idag!!!

Kommentarer
Postat av: sophia

i morse när jag vakande och gick ut för att synda kollade jag emot erat fönster och tänkte: vadfan är det där för gräsliga gardiner! ;) haha

2009-12-13 @ 20:16:57
http://sophiapihlajainen.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha förstår jag! du får hitta en lämplig babysitter nån lämplig helg å ta dig en jäkel, bara för att du kan! ;)

2009-12-13 @ 21:27:09
http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0