Flåsarn- -

Tjolahopp!

Tänker inte be om ursäkt för mitt dåliga bloggande idag.
Jag har haft VÄLDIGT mycket annat att tänka på och som det ser ut nu så kan ni inte förvänta er något nytt inlägg förrens i natt eller i morgon, tyvärr.

Jag försöker med all min kraft att få mitt hem att se någorlunda fint och städat ut, men det är svårt.
Kan man bli mer missnöjd över sitt hem än vad jag är?
Nä, jag tror inte det.

Jag har tagit en paus nu iallafall, det gick inte så bra att städa när min lilla hjälpreda Maya var i farten, det blev mer kaos än ordning.
Under min paus har jag lagat mat,blev korv,pommes och bea. Inte så bra mat, men det gick snabbt att göra i allafall.
Och strax ska jag lägga mig i soffan och kika på två program.. sen efter det ska jag fortsätta här hemma i godan ro, utan att behöva jaga en busig liten skitunge.

Ante fick ta nattningen i kväll, för en gångskull, så nu ligger dom två inne i sovrummet och sjunger både Emil och Pippi.

Nåja, nu vet ni hur det ligger till här.

Förhoppningsvis så kommer det ett inlägg i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0