Flåsarn- -

just nu är det lugnt..

Just nu är det lugnt här hemma, det har varit en del turbulenta timmar med spyor och gråt.
Ante har gått och lagt sig och Maya ligger i vagnen här bredvid mig.

I natt blir det till att vara vaken hela natten, jag vågar inte sova ifall att hon skulle kräkas och inte kunna få ut allt, för som det är just nu så spyr hon bara slem...
Så i morgon får Ante ta hand om henne någon timme så får jag sova lite då istället.

Hon har iaf börjat dricka både vatten och vätskeersättning.. men jag blev så orolig tidigare att jag faktiskt ringde till rådgivningen och pratade med en kvinna där och berättade om hur Maya är.

Usch, det tär verkligen på mig att se henne så här dålig, knappt kontaktbar och alldeles blek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0