Flåsarn- -

Svettlukt och byvägar!

Fattar ni vad skönt det var att duscha nu på kvällen?!
Jag luktade så grymt mycket svett innan.. fy fan.. jag har nog aldrig luktat så illa i hela mitt liv tror jag.
Hahaha, snuskfia, det är jag det :)
Aja, nog om det nu :P

Imorgon så ska jag och Maya sätta oss på bussen kl 9.40 och åka hem till min mormor, men vi ska inte ta med någon vagn eftersom att min mormor bor ganska så många Km in i skogen så det vore helt omöjligt för mig att gå dit med en vagn i snö och blixthalka.. så mormor ska hämta mig och Maya vid busshållsplatsen(vagnen får inte plats i bilen heller).
Vi ska dit för att hon vill ha hjälp med att installera in mus och tangentbord till datorn, de förra grejerna gick sönder liksom och mormor är helt talanglös vad gäller tekniska prylar.
Så, det blir en hel dag där i skogen... det kommer bli mysigt, ska passa på att vara ute mycket med Maya då eftersom att hon har en stor tomt att vara på och så är det ingen hårt trafikerad väg där, bara en liten grusig byväg.
Vi får mat där också, det är ju bra :) hon är duktig på att laga mat min mormor faktiskt.


Mormor i somras!




Senare på eftermiddagen så ska jag,Ante och Maya åka ut till Bergby för att fira Antes pappa som fyller hela 47 år tror jag..det kan ju bli trevligt det också.

Men men..  Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Minaya

Söt header :-)





Kram Minaya

2009-02-05 @ 00:39:10
http://minaya.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Vilken härlig dag Ni kommer få!! Själv ska jag begrava mig i mina studier... Tildisen är super förkyld, så imorgon vab Mats, så att jag har en chans at hinna med mina saker.



Underbar bild på Mormor!!



Önskar dig en UNDERBAR torsdag!!



Massa kramar!!

2009-02-05 @ 01:50:16
http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0