Flåsarn- -

Utomlands?

Det var en jobbig natt i natt.. Maya hade en sån envis hosta så hon fick sova mellan mig och Ante, men kl 8 så skulle hon upp, så då var det bara att gnugga sina grusiga och kliva upp med henne.
Ante sover fortfarande.. surprise surprise.. tråkjävel!

Har suttit och kikat runt lite på resor nu... fan va sugen jag är på att dra utomlands frammåt sensommaren och hösten.
Jag har några resemål som jag absolut kan tänka mig:

*Hurghada/Egypten
*Mallorca
*Grekland
*Turkiet

Det är  inte så fasligt  dyrt heller, men jag har ju krav på att det ska finnas bar och restaurang och vara nära till havet med tanke på att vi har barn och man vill ju inte bara ligga vid poolen.
Får se vad Ante säger sen :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är utmanad!

http://hallonmedvingar.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-07 @ 10:30:27
http://hallonmedvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0