Flåsarn- -

Jag är en dålig mamma..

Kaotisk kväll, minst sagt.. allt pga att snuttis var i tvättmaskinen..
Vilken dum mamma jag är som tvättar snuttefilten liksom.

Sen så hände det ju också en sak när Maya var lycklig i badet....hon ställde sig upp och gick runt, som hon alltid gör i badkaret och som alltid har gått bra.. men så halkade hon och flög framåt, slog munnen i badkarskanten så att överläppen sprack.. det kom blod...
En hemsk upplevelse för mig.Usch.
Min stackars lilla bebis.

Dock så var jag tvungen att duscha
av henne trots skadan och sedan fick hon välling,medicin och nappen och en fuktig snuttis.. sen nattade jag henne, hon somnade på en gång.
Jätte trött tjej.

Fan vad jag känner mig som en dålig mamma nu...




Maya, jag älskar dig mer än något i denna värld.
Jag kommer alltid att finnas här, vad det än gäller.
Jag ska ALDRIG ALDRIG vara elak mot dig och jag ska ALDRIG göra så att du inte litar på mig.
DU ÄR MITT ALLT, MITT LJUS I MÖRKRET OCH DET VACKRASTE BARNET SOM FINNS.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte en dålig mamma för att Maya ramlar och slår sig, du fanns ju där och tog hand om henne när hon gjorde illa sig och det är ju det som räknas :) Att du tar väl hand om henne!

/ Sara

2009-03-24 @ 22:15:38
http://saraawiklund.blogg.se/
Postat av: carola

åh lina..det är lätt hänt..Maya kommer slå sig många gånger, huvudsaken är att man har en kärleksfull mamma som plåstrar om en då..som torkar tåren..



kram på er..

2009-03-25 @ 09:52:08
http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja ush såna där hemska dagar är INTE roliga!! Fler kommer det bli, jag lovar! ;) Ständig ångest hör ihop med o va mamma tror jag.



Måste bara säga att du har en JÄTTE fin blogg, gillar headern otroligt mycket!! :) Jag ska snart försöka lura nån som kan o designa min blogg lite, börjar tröttna nu efter 1 år med samma!



kram

2009-03-25 @ 14:59:35
http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Vet Ej

Det är sånt som händer :P

2009-03-25 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0