Flåsarn- -

Standing in line to see the show tonight..



Försöker få någonting gjort här hemma
.. men det är svårt, tänker bara på Maya och hur ledsen hon var när jag lämnade henne på dagis imorse, var inte alls långt ifrån att jag klädde på henne igen och tog med henne hem..
Stackars älskling, så ledsen.

Iaf, disken tänker jag INTE ta itu med.. det spar jag åt min bättre(?) hälft.. så har han något att göra efter jobbet, det är väl bra?

Lyssnar på RHCP(Red Hot Chili Peppers) just nu och måste bara erkänna att Anthony Kiedis slår de flesta i sexighet..

  eller vad säger ni? ;)


Men jag är ju nöjd med min karl också.. ni vet den där skäggiga,långhåriga och odrägliga jäveln?
Han är ju rätt så lik döheta Ryan Dunn (JackAss,Viva La Bam m.m)..

      


Kommentarer
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

haha :'D underbart!



älskar rhcp! :)

allt bra idag?

2009-03-03 @ 12:06:35
http://josefinedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0