Flåsarn- -

"Ah men jag tror hon har kissa´på sa´"

Jag fyllde år igår, mot min vilja.
Det är INTE längre roligt att fylla år, man får ju bara ångest.

Det finns en anledning till varför jag åkte bort förra året när jag fyllde år.

Men tack till er som kom hit igår och fikade och grattade mig :)



Har nyss lämnat en super duper ledsen tjej på dagis, usch vad jobbigt det var.. hon ville hem till Lova (min syster) och försökte rymma flera gånger..
Innan jag lämnade henne så sa en fröken att hon kunde vara ute med Maya, så jag tog hennes täckbyxor, tog med mig Maya ut på gården och satte mig på en bänk för att ta på henne byxorna, en blöt bänk.

På vägen hem kände jag mig iaktagen, det var den blöta bänkens fel, dessutom så satt jag på den helt i onödan eftersom att jag inte fick på Maya täckbyxorna.

En stor blöt fläck på rumpan.. nu har Forsbackas invånare något att snacka om.

Kommentarer
Postat av: catariiina

hahaha jaa och bor man i Forsbacka så är man van vid att se Birkagänget traska runt i sina nedkissade byxor....Nu hör ju tack o lov inte du till dem, men ibland vandrar du ju runt i Forsbacka med en av birkakvinnorna i släptåg.....är det nån som plockar ihop de två egenheterna kanske det snackas ÄNNU mer!! skratt.

2009-11-03 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0