Flåsarn- -

Mobbing...

Jag är äldst av 6 syskon..
Jag har 4 syskon hos pappa och 2 hos mamma.

Igår var jag hem till min pappa och hans sambo Catarina på förmiddagen, när jag kom dit så var det ingen hemma förutom en av mina systrar.
Hon är 11 år och borde vara i skolan tyckte jag, så jag frågade henne varför hon inte var det..
Fick då till svar:

"Men,jag rymde därifrån, dom mobbade mig så jag blev ledsen"

När jag fick höra det så blev jag så arg och ledsen!

Varför är barn så jävla elaka för?
Varför är dom inte snälla?


Har inte föräldrarna till dessa barn lärt dom ett skit om mobbing osv?

Jag fick sådan lust att springa upp till skolan, slita ut ungarna ur klassrummet och sedan skrika ut en lång rad av svordomar.
JÄVLA UNGJÄVLAR.

Självklart så gjorde jag inte det, men får jag höra något någon mer gång så kommer jag fan att ta itu med det på det mest effektiva sättet som finns.
Snacka med lärarna, tvinga dom att sätta upp en plan för hur man ska bekämpa mobbing!

Det är en så pass liten skola att det är konstigt att det finns mobbing där..

Bara tanken på att min dotter ska gå där om några år får mig att spy, är inte allt detta fixat tills dess då jävlar ska jag se till att lösa mobbingen själv!

Jag trodde faktiskt att Forsbacka skola hade kommit längre i utvecklingen!

HÄR kan ni läsa lite mer om detta i min systers mammas blogg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0