Flåsarn- -

Svensk husmanskost

I kväll ska Ante få komma hem igen, det bestämde vi igår efter att vi hade träffats en sväng.
Det känns faktiskt rätt okej nu och jag är övertygad om att mitt beslut är rätt, men vad det är för beslut det får ni inte veta än.

Ante är och repar i Norrsundet nu med bandet "Vikktory", dom ska spela nästa helg i Norrsundet, och efter repningen så ska han åka och köpa grejer så att vi kan käka RIKTIG JÄVLA SVENSK HUSMAN;




TACOS
TACOS
TACOS



Och så ska vi nog se på någon film också.. och självklart snacka om hur helgen har varit utan varandra.

Nä vet ni vad, medans Maya ligger och sover i soffan med sina gummistövlar på sig så ska jag passa på att plocka undan lite :)


Från mig till er..

..en riktig helosan/idomin-kyss!


Kommentarer
Postat av: Madde

När blev Tacos svenska husmanskost? Trodde det var mexicanskt =p



Kanske är jag som är omodern...

2009-11-30 @ 10:27:23
Postat av: anne

haha Elina älskar sina gummistövlar med... vissa kvällar har hon inte somnat utan att få ha dom på sig :)

2009-11-30 @ 10:43:45
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Lina

svar till Madde: Haha :) jag tycker att det har blivit som riktig husman eftersom att typ alla svenskar äter det :P

Tacos är inte lika exotisk nu som det var förr :)

2009-11-30 @ 12:36:50
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Tess ♡

hahaha, gillar dina inlägg med idomin inslag!

2009-11-30 @ 19:52:48
http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha. Nä, det har du nog rätt i. Fast husmanskost lär det nog aldrig bli i mina ögon, då ska det vara stuvade makaroner och sånt :)

2009-11-30 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0