Flåsarn- -

Action i Forsbacka..

Jag och Sussi var ute på en nattlig promenad och snackade lite skit.
Satte oss tillslut ner utanför kiosken då vi efter ett tag får syn på en polisbil.
Äntligen lite action i Forsbacka!

Sussi: Åh en polisbil!!
Jag: Undrar vart den ska?
Sussi: STORSJÖNS (pizzeria)
Jag: JA! eller så ska den bara tanka...

Jo, tanka skulle den.. macken ligger alldeles bredvid pizzerian.

Jahapp, blev inget action den här natten heller..

Fan att man inte bor på Öster,Nordost eller Brynäs liksom..


Jag och Sussi -08

Kommentarer
Postat av: Sussss

vilken jäkla hårfärg jag hade !:C

2009-10-24 @ 01:21:38
http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0