Flåsarn- -

Back to black och shopping..


Färgade håret sent i går kväll, svart, what else liksom?
Så jävla skönt att få bort min riktiga hårfärg som har synts för mycket den senaste tiden i både utväxt och underhår.

Vilken hårfärg har jag då egentligen? Kanske ni inte undrar...
Jo, jag är brunhårig med VÄLDIGT mycket rött.

Jävligt trashig bild från när jag var gravid sommaren 07, där hade jag inte färgat mitt hår på evigheter.

 

I bland så ser jag folk som har FÄRGAT sitt hår i typ den där äckliga färgen.. hur kan dom? HUR I HELVETE kan dom?

Själv så trivs jag bäst i svart, men vad hade man förväntat sig egentligen? jag är ju svart och svår.

 

Nåja, ska väl greja lite här hemma och förmodligen ta en liten shoppingtur på Köpis innan jag hämtar Maya hemma hos mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0