Flåsarn- -

Dagens klädsel..




Sorry för den dåliga uppdateringen men både jag och Maya har varit sjuka med allt från feber till hosta, så det har liksom inte funnits någon ork att blogga.

Just nu så sitter jag hos min svärmor och hennes karl i Sandviken, här har vi blivit bjudna på mat, tacos :)

Mycket har hänt under den gågna veckan;jag sa upp vänskapen med en person, ett jobbigt men nödvändigt val.

Idol var det ju igår föressten, och ingen blev nöjdare än jag när Camilla åkte ut,ÄNTLIGEN! Hade hon inte åkt ut så hade jag personligen åkt dit och dragit ut henne i hennes korvskinnsbyxor.Men nu så slapp jag det och det var nog bra om man tänker efter.

Vad sker i kväll då i Flåsarns intressanta liv?
Lutar åt lite filmmys i soffan med Andreas..

Just ja, jag har tappat en prenumerant! Hur kommer det sig? vad är det med min blogg som inte är bra?
Skriver jag för lite om mode? haha

Mode, det kommer jag aldrig skriva om.. för är det något mer än matlagning och bakning som jag är kass på så är det mode.. tro nu inte att jag jämt går runt som ett sunkigt bergatroll, för lite koll har jag iaf. Tillåter jag mig själv att tro.
Jag kommer ALDRIG ge er bilder på dagens klädsel eller liknande.. för vem fan vill se en tjock ung småbarnsmorsa i trasiga och smutsiga mjukiskläder? Inte jag i allafall, men det finns säkert någon sjuk pervers person som tänder på sånt också.. så... jo, som den uppmärksamhetssökande person jag är så måste jag nog lägga ut en bild ändå.. men det blir inte nu.

Nä nu ska jag försöka vara lite social..

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Själv höll jag tummarna på att Nicklas skulle åka ut, jag hade pallat Camilla en vecka till men inte han!

2009-10-17 @ 19:38:23
Postat av: Ingela

Tack för en trevlig dag!!!

2009-10-18 @ 09:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0